Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Има откъде да се напълни газ в колектора и това вече ти бе обяснено.
    Трудното палене и експлозията е много вероятно да говорят именно за това.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Нали съм ги проверил тези неща и не изпускат. Единствено газ може да влезе или през вакуума или през инжекторите. Друга връзка на колекторите с газта няма.
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

      Comment


      • #18
        Някой би ли могъл да ми каже възможно ли е тази беля да е от разтегната верига? Мисля, че газовата засега мога да я изключа, като вероятност за проблема, но ако някой има съмнение в нея, нека каже.
        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

        Comment


        • #19
          Колеги, имате ли представа дали може да е от рзтегната верига и как да го проверя без да я карам на майстор?
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
            Колеги, имате ли представа дали може да е от рзтегната верига и как да го проверя без да я карам на майстор?
            По скоро - не. По газоразпределението, ако е проблем в него, може да е от не добре затварящ всукателен клапан.
            По-вероятно е да е от свещи, прехвърлящи кабели или бобини.
            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
            Мненията са като задниците - всеки си има!

            Comment


            • #21
              Кабели и свещи със сменял преди година и половина, бобини и комутатори смених за проба от старата ми 155-ца, която е в небитието вече. Все същото си остава. Затова си мислех да не е нещо от газоразпределението и да се запалва част от сместта в колекторите. Както и ти казваш клапан или неправилна центровка.
              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                Кабели и свещи със сменял преди година и половина, бобини и комутатори смених за проба от старата ми 155-ца, която е в небитието вече. Все същото си остава. Затова си мислех да не е нещо от газоразпределението и да се запалва част от сместта в колекторите. Както и ти казваш клапан или неправилна центровка.
                Колега...преди година и половина си ги сменял.Аз на последната ми АЛФА-75,свещи сменявах на няколко месеца,като почва да ми прекъсва,директно отивах и купувах 4 нови свещи и се оправяше-бачкаше как требва.При тия ментаци на пазара....Отначало се метах на скъпи,в последствие купувах от по евтини,същата работа.Моя съвет,купи едни нови свещи и ги бодни,не купувай от скъпи марки,само им виж луфтовете-нагласи ги.Успех!

                Comment


                • #23
                  Благодаря! Някой, който е свалял всмукателни колектори нека каже как се демонтират от стойката. Вакуумите ги разчистих, но тези болтове, които държат колекторите на стойката са ми много навътре и не мога да стигна до тях. Освен тези болтове да се развиват отдолу на канал. Но ми се струва, че и оттам няма подход.
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                  Comment


                  • #24
                    Аз не развивам 2-та болта на стойката, а го вадя направо с нея. Един болт има долу, който я държи за планката на стартера/трябва да пристъпиш към развиването му от към десния рог/ и 1 болт челно е хванат към главата. След 1-вото ми някогашно сваляне - резнах направо на тая стойка цялото рамо към този челен шибан болт. Сега развивам само долния - тампона с неговите си 2 към колектора не го пипам. Дано ме разбра, че рових из архивите, но не намерих картинки с тая планка.
                    Принципно може и с 2-та болта на тампона - като така стойката остава, но на мен ми беше много по тегаво по този начин/Mimouzunov така го сваля/.
                    И да, колегата с мнението за новите части е прав. И аз го ядох така с кабели - МагнетМарели - чистак-бърсак и прехвърляха по между си, заеби.
                    Last edited by TRENDi; d.m.y г., 21:58.
                    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                    Мненията са като задниците - всеки си има!

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                      Аз не развивам 2-та болта на стойката, а го вадя направо с нея. Един болт има долу, който я държи за планката на стартера/трябва да пристъпиш към развиването му от към десния рог/ и 1 болт челно е хванат към главата. След 1-вото ми някогашно сваляне - резнах направо на тая стойка цялото рамо към този челен шибан болт. Сега развивам само долния - тампона с неговите си 2 към колектора не го пипам. Дано ме разбра, че рових из архивите, но не намерих картинки с тая планка.
                      Принципно може и с 2-та болта на тампона - като така стойката остава, но на мен ми беше много по тегаво по този начин/Mimouzunov така го сваля/.
                      И да, колегата с мнението за новите части е прав. И аз го ядох така с кабели - МагнетМарели - чистак-бърсак и прехвърляха по между си, заеби.

                      Помня го това с колектора... След 2-3 сваляния се свиква и не е толкова проблемно (късо ключе с вградена тресчотка помага по спомени)...
                      Според мен от отпусната/разхлабена верига няма как да ги прави тея аномалии/гърмежи! Лично съм си презацепвал валове и вериги и какво ли не по главата, но гърмежи няма как да причиниш!
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #26
                        Мерил ли си компресията, защото с това се почва. Да не се окаже, че моторът е умрял. Да има изгорели клапани. Тогава нищо друго не помага, освен ремонт на главата.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          Ремонт на глава правих миналата година, но както и за съединителя, не съм убеден в качеството . Що се отнася до колекторите, ги монтирате само отгоре, без канал, и бъркате под тях за двата болта на стойката?
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                            Ремонт на глава правих миналата година, но както и за съединителя, не съм убеден в качеството . Що се отнася до колекторите, ги монтирате само отгоре, без канал, и бъркате под тях за двата болта на стойката?
                            Сомо отгоре...
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #29
                              Гръмналия го разпарчетосах и пак видях зор, та на здравия незнам. Събота или неделя ще пробвам, пък ще видим дали ще стане нещо.
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                                Благодаря! Някой, който е свалял всмукателни колектори нека каже как се демонтират от стойката. Вакуумите ги разчистих, но тези болтове, които държат колекторите на стойката са ми много навътре и не мога да стигна до тях. Освен тези болтове да се развиват отдолу на канал. Но ми се струва, че и оттам няма подход.
                                На канал можеш да ги отвиеш отдолу и повече да не ги завиваш. Но си трябват две удължения от дългите мисля, че да стигнеш чак горе с тях.


                                Даването на газ, води до пристрастяване!
                                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                                Volvo V50 2.0D by RuBig

                                Comment

                                Working...
                                X